با معروف ترین اقامتگاه هایی که در دل طبیعت هستند، آشنا شوید (بخش سوم)




 

اقامتگاه هایی در دل طبیعت

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با با معروف ترین اقامتگاه هایی  که در دل طبیعت هستند

 

افراد زیادی هستند که دوست دارند اقامتگاهی که قرار است در سفر در آن بمانند بسیار زیبا و محیطی دلچسب داشته باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر قرار است خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی انجام دهید برای رزرو هتل به اقامتگاهی که در دل طبیعت هستند فکر کنید. این اقامتگاه ها سازگار با محیط زیست و دل طبیعت ساخته  شده اند.

 

بنابراین اگر قرار است اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی کنید و به سفر بروید بهتر است این مطلب را بخوانید تا با اقامتگاه های سازگار با محیط زیست آشنا شوید.

 

 

 اقامتگاه سازگار با محیط زیست اقیانوسی در استرالیا

 

 

این اقامتگاه اقایونس واقع در استرالیا به وسیله ی شرکتی اجتماعی  تاسیس شده است. نکته دیگری که درباره این اقامتگاه وجود دارد این است که به وسیله مرکز محیط زیست حفاظت شده است. این اقامتگاه تمام سود خود را برای حفظ کردن حیات وحش خرج می کند. این اقامتگاه به طور کامل از پنل های خورشیدی استفاده می کند. این اقامتگاه بسیار زیبا و جذاب است و دل حیاط وحش ساخته شده به گونه ای که شما می توانید از پنجره اتاق کانگورو های در حال زندگی را ببینید.

 

بنابراین اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی کرده اید و قرار است به استرالیا سفر کنید حتما در این اقامتگاه بماند تا نهات لذت را تجربه کنید. یکی از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما سایت آژانس هواپیمایی سام سیر است می توانید برای خرید بلیط به آن مراجعه کنید.

 

 

اقامتگاه تجدید حیات (Resurgence)در نیوزلند

 

یکی از اقامتگاه های بسیار زیبای نیوزلند که در دل طبیعت ساخته شده و همواره سازگار با محیط زیست است، اقامتگاه ریسر جنس است. این اقامتگاه در 50 هکتاری جنگل بارانی و در نزدیکی 2 پارک ملی، یکی از بهترین مناظر نیوزلند محسوب می شود واقع شده است. این اقامتگاه در فهرست لیستی از بهترین اقامتگاه های جهان که توسط گروه نشنال جئوگرافی تهیه شده است، قرار دارد. نکته مهمی که برای این اقامتگاه وجود دارد و آن را منحصر به فرد کرده است این است که در این مکان در سال 2003 چندین درخت کمیاب کاشته شده است.

 

یکی از دلایلی که این اقامتگاه ها سازگار با محیط است این است که ساختمان های آن به شکل بومی طراحی شده اند تا هیچ گونه آسیبی به محیط به منابع وارد نکند. پس با این وجود حتما اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به این مقصد کنید وبه این اقامتگاه دیدنی بروید.

 

 

پارک مرجانی جزیره چامب (CHUMBE ISLAND CORAL PARK)در زنگبار (Zanzibar)

 

 

به دلیل اینکه روی ذخایز طبیعی  نظارت و مدیریت ی شود و کاملا ازآن حفاظت می شود، زنگبار توسعه یافته است. در این نتظقه از همه چی ب خوبی حافظت شده از جمله ذخایز جنگلی و حیات وحش، پارک مرجانی و مناظر طبیعی . این اقامتگاه ها به صورت مدرن و زیبا و همین طور سازگار با محیط زیست طراحی شده است. باید گفت تقریبا در این محیط اثرات تخریب محیط زیست به صفر رسیده است و کاملا حفاظت می شود.

 

بنابراین اگر اقدام به خرید بلیط هواپسما داخلی یا بلیط خارجی هواپیما ارزان به این منطقه کردید، حتما از این اقامتگاه استفاده کنید تا تجربه بی نطیری را کسب کنید.

 

 

 اقامتگاه آریارا (Ariara Resort)در فیلیپین

 

 

این اقامتگاه زیبا در جزیره 125 هکتاری که با قایق از بندر کرون در فلیپین تا آنجا 1 ساعت راه است، واقع شده است. ساخت این اقامتگاه در این منطقه موجب شده است اشتغال و آموزش برای  مردمان محلی این منطقه گسترش یابد. یکی از ویژگی های این اقامتگاه این است که روش های درست ماهیگیری نیز آموزش داده می شود. انرژی مصرفی این اقامتگاه از باد و خورشید تامین می شود. ناکفته نماند که این جزیره زیبا جزو جزایر محسورکننده ی جهان محسوب می شود.

 

بنابراین با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به فیلیپین، به این جزیره زیبا سفر کنید و با اقامت در این هتل تجربه ی متفاوتی را کسب کنید.

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو